Trwa ładowanie...
10-10-2021

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż nieznane osoby podszywają się pod Polkomtel sp. z o. o. wysyłając wiadomości e-mail z propozycją oferty sprzedaży energii elektrycznej lub gazu dla klientów biznesowych, załączając jednocześnie regulamin promocji rzekomej oferty. Dokumenty te, mimo że nie pochodzą od Polkomtel sp. z o.o., to jednak są łudząco podobne do stosowanych przez Polkomtel sp. z o.o.

Jak ustaliliśmy, wiadomości e-mail z propozycją oferty zawierają ceny z tytułu sprzedaży energii elektrycznej i gazu znacznie wyższe od cen oferowanych przez Polkomtel sp. z o.o. Po krótkim czasie od przedstawienia rzekomej oferty Polkomtel sp. z o.o., najprawdopodobniej te same osoby przedstawiają klientowi ofertę przedsiębiorcy konkurencyjnego na rynku energii elektrycznej i gazu, z cenami niższymi niż w przesłanej wcześniej rzekomej ofercie Polkomtel sp. z o.o.      

W wiadomościach e-mail jak i w załącznikach do nich, osoby te bezprawnie posługują się logotypem „Plus”. Jednocześnie wywierają presję czasu, powołując się na wzrost cen na rynku hurtowym energii elektrycznej i gazu. 

W związku z powyższym, informujemy, iż Polkomtel sp. o.o., we wszystkich sprawach, w tym w sprawach związanych z ofertą, komunikuje się ze swoimi klientami biznesowymi wyłącznie za pośrednictwem przypisanego klientowi Doradcy Klienta Biznesowego a w przypadku klientów biznesowych, którzy nie mają przypisanego Doradcy Klienta Biznesowego, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej z adresów e-mail, gdzie w domenie występuje wyłącznie: plus.pl lub biznes.plus.pl.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z Państwa Doradcą Klienta Biznesowego lub o wiadomość na adres bok@plus.pl lub kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 601102601.

Polecane
26-09-2021

5G dla firm i gospodarki

Mateusz Firląg, dyrektor Departamentu Sprzedaży B2B sieci Plus z Grupy Polsat Plus, udzielił wywiadu dla Interia.pl. "Mówimy o czymś co jest niesamowitym skokiem w przyszłość, bo daje perspektywę bardzo szybkiego rozwoju firm dzięki np. procesom automatyzacji - mówi w wywiadzie Mateusz Firląg, odnosząc się między innymi do takich rozwiązań, jak sieci kampusowe."
Czytaj dalej