Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX 2.0) to kompleksowy system telekomunikacyjny działający w chmurze, dzięki któremu możesz bezprzewodowo zarządzać wszystkimi połączeniami w firmie - potrzebujesz jedynie komputera z dowolną przeglądarką internetową oraz aktywnego połączenia z Internetem.
VPBX 2.0 integruje telefonię mobilną i stacjonarną z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich (PBX). Wirtualna Centrala Telefoniczna jest usługą dla firm, organizacji i samorządów, dla których ważny jest sprawny obieg informacji oraz pełna kontrola nad połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi.
Skorzystaj z narzędzia, którego używają najwięksi i usprawnij komunikację z klientami.
Korzystasz z Wirtualnej Centrali Telefonicznej w miejscu, w którym są problemy z zasięgiem? Masz problem z nawiązywaniem połączeń i komunikacją z klientami? A może korzystasz z usługi za granicą? Dzięki możliwości obsługi połączeń za pomocą VoLTE lub Wi-Fi Calling Twoje problemy wreszcie się skończą.
VoLTE/Wi-Fi Calling to doskonała jakość połączeń, bez przerw i zakłóceń. Wystarczy, że masz dostęp do WI-fi.
Webex od Cisco oferuje w pełni funkcjonalne narzędzie do pracy online, z dostępem do każdej funkcjonalności za pomocą jednego przycisku. To jedna aplikacja dla wszystkich kanałów komunikacji: połączeń telefonicznych, wiadomości, spotkań online, chatu, czy współdzielenia plików.
Użytkownicy VPBX mają dodatkowe konto Webex, z którego mogą dzwonić i odbierać połączenia z wykorzystaniem swojego numeru VPBX (bez specjalnej licencji i zestawienia łącza do Microsoft), z szyfrowaniem wszystkich danych klienta w spoczynku i transmisji.
Możliwość monitorowania wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących dla numerów w grupie VPBX, uwzględniająca pełną ścieżkę połączenia z Twoją firmą (z uwzględnieniem wszystkich przekierowań i transferów).
Rejestr wszystkich nieodzwonionych połączeń z możliwością ustawienia czasu przedawnienia. Dzięki tej funkcjonalności Twoi pracownicy oddzwonią na każde nieodebrane połączenie w ustalonym czasie, a Ty nie stracisz żadnej okazji biznesowej!
Cisco jest światowym liderem w zakresie IT i sieci. Oferuje wiodącą w branży gamę innowacji technologicznych. Dzięki rozwiązaniom sieciowym, bezpieczeństwu, współpracy, zarządzaniu chmurą i nie tylko pomaga bezpiecznie łączyć branże i społeczności.
Obecnie oferta Cisco obejmuje także zapory sieciowe, przełączniki, koncentratory, oprogramowanie wspomagające zarządzanie sieciami komputerowymi oraz wiele innych produktów i usług związanych z teleinformatyką.
Cisco pomaga wykorzystać możliwości jutra, udowadniając, że to, co niemożliwe, staje się możliwe.
Wirtualna centrala telefoniczna (w skrócie VPBX) to system telekomunikacyjny działający w chmurze. VPBX daje możliwość bezprzewodowego zarządzania wszystkimi połączeniami w firmie.
Aktywacja usługi w Plusie odbywa się po wcześniejszym kontakcie z naszym doradcą biznesowym.
Aktywacja usługi w Plusie odbywa się po wcześniejszym kontakcie z naszym doradcą biznesowym.
Wirtualna centrala telefoniczna w Plusie może zostać skonfigurowana wg harmonogramu godzinowego (ustal godziny pracy usługi) lub dni wolnych (ustal zakres dni wolnych od pracy z oddzielną konfiguracją usługi).
VPBX w Plusie integruje telefonię mobilną i stacjonarną w firmie. Usługa łączy nowe rozwiązania z funkcjonalnościami znanymi z klasycznych central abonenckich (PBX).
Zyskasz m.in. własne Call Center, czyli moduł oferujący możliwość logowania lub wylogowania konkretnych agentów Call Center. Otrzymasz m.in. statystyki połączeń, możliwość konfiguracji komunikatów o miejscu w kolejce oczekujących na połączenie z agentem Call Center. Możesz obsługiwać kolejkowanie połączeń przychodzących na numer dostępowy, a także skorzystać z systemu zapowiedzi słownych (ustaw powitanie, komunikat okresowy, muzykę podczas oczekiwania).
VPBX w Plusie ma aplikację administracyjną do zarządzania usługą dostępną na stronie https://portal.vpbx.plus.pl.
SIP Trunk umożliwia niemal natychmiastowe oraz elastyczne przesłanie ruchu telefonicznego między Twoją centralą a siecią Plusa. Wirtualna centrala telefoniczna daje możliwość korzystania z telefonu VoIP lub aplikacji typu Softphone funkcjonujących w oparciu o konta użytkowników SIP i połączenie internetowe.