Czym jest Asystent?
Asystent to coś więcej niż nowoczesna aplikacja internetowa dostępna 24 godziny na dobę. To nowatorska forma współpracy między nami a Twoją firmą. Dzięki usłudze możesz łatwo zarządzać firmowymi zasobami teleinformatycznymi przez Internet — kiedy i skąd chcesz.
Aktywuj Asystenta i przekonaj się, jak szybko stanie się podstawowym narzędziem pracy w Twojej firmie.
Proste zarządzanie kontem firmy

Z Asystentem zyskujesz swobodę i niezależność w zarządzaniu teleinformatycznym kontem firmy w Plusie.
Poznaj prosty i przejrzysty sposób na administrowanie danymi i kontrolowanie aktualnych pakietów i usług.
Możesz łatwo włączać lub wyłączać pakiety i usługi dodatkowe oraz dowolnie grupować i opisywać numery telefonów.
Wygodnie zamówisz nowy sprzęt lub skorzystasz z Programu Wymiany Aparatów.
Usługa Wsparcia Serwisowego

Naprawiaj firmowe urządzenia bez wychodzenia z biura.
Usługa Wsparcia Serwisowego, to nowy, udoskonalony moduł w aplikacji Asystent, dzięki któremu w szybki i wygodny sposób dokonasz naprawy firmowych urządzeń. Największe korzyści to:
- całodobowe zgłoszenia serwisowe online przez aplikację Asystent oraz możliwość śledzenia statusu zgłoszenia,
- wstępna analiza usterki lub uszkodzenia,
- organizacja transportu urządzenia do i z serwisu na terenie Polsk (door to door),
- pośredniczenie w odpłatnej naprawie na podstawie zaakceptowanego przez Klienta kosztorysu naprawy.
Awarię sprzętu możesz zgłaszać zarówno online jak i bezpośrednio u swojego Doradcy Biznesowego. Wybierz Usługę Wsparcia Serwisowego przedłużając obecny kontrakt lub podpisując nową umowę z Plusem i korzystaj z fachowej pomocy w naprawie urządzeń.
Zielona faktura i Rachunek Elektroniczny

Z Asystentem bezpłatnie aktywujesz „zieloną fakturę”, czyli pełnowartościową, elektroniczna fakturę VAT, która stanowi podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Dzięki „zielonej fakturze” masz szybszy dostęp do bilingu i płatności oraz dbasz o środowisko.
Dzięki funkcji Rachunek Elektroniczny zyskujesz dostęp do szczegółów połączeń, stopnia zużycia pakietów, czy raportu z rozliczenia opłat. Funkcja Hot Billing daje Ci na bieżąco szczegółowy wykaz połączeń w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego.
Korzyści Asystenta
Prosta obsługa i oszczędność czasu
Dostęp do aplikacji przez całą dobę
Personalizacja dostępu i bezpieczeństwo danych
Przetestuj za darmo!
Lista funkcjonalności usługi
Zgłoszenie wymiany karty
Zestawienie szczegółowe zawierające informacje o numerach (m.in PIN, PUK, abonament, PlusKod, itp)
Zarządzanie prywatnym APN