Asystent to coś więcej niż nowoczesna aplikacja internetowa dostępna 24 godziny na dobę. To nowatorska forma współpracy między nami a Twoją firmą. Dzięki usłudze możesz łatwo zarządzać firmowymi zasobami teleinformatycznymi przez Internet — kiedy i skąd chcesz.
Aktywuj Asystenta i przekonaj się, jak szybko stanie się podstawowym narzędziem pracy w Twojej firmie.
Z Asystentem zyskujesz swobodę i niezależność w zarządzaniu teleinformatycznym kontem firmy w Plusie.
Poznaj prosty i przejrzysty sposób na administrowanie danymi i kontrolowanie aktualnych pakietów i usług.
Możesz łatwo włączać lub wyłączać pakiety i usługi dodatkowe oraz dowolnie grupować i opisywać numery telefonów.
Wygodnie zamówisz nowy sprzęt lub skorzystasz z Programu Wymiany Aparatów.
Z Asystentem bezpłatnie aktywujesz „zieloną fakturę”, czyli pełnowartościową, elektroniczna fakturę VAT, która stanowi podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Dzięki „zielonej fakturze” masz szybszy dostęp do bilingu i płatności oraz dbasz o środowisko.
Dzięki funkcji Rachunek Elektroniczny zyskujesz dostęp do szczegółów połączeń, stopnia zużycia pakietów, czy raportu z rozliczenia opłat. Funkcja Hot Billing daje Ci na bieżąco szczegółowy wykaz połączeń w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego.
Zgłoszenie wymiany karty
Zestawienie szczegółowe zawierające informacje o numerach (m.in PIN, PUK, abonament, PlusKod, itp)
Zarządzanie prywatnym APN