Trwa ładowanie...
Czym jest Nagrywanie Rozmów

Dzięki usłudze Nagrywania Rozmów możesz bez limitu automatycznie rejestrować połączenia przychodzące i wychodzące, niezależnie od rodzaju telefonu.

Nie musisz nawet instalować żadnego oprogramowania ani kupować dodatkowych urządzeń. Nagrania zapisywane są na wygodnej platformie online.

Wprowadź nową jakość obsługi klientów i zadbaj o przejrzystość w biznesie.

Korzyści dla Twojego biznesu
Podnieś prestiż marki — ulepsz jakość usług i zyskaj więcej.
Lepsza sprzedaż i niższe koszty
Masz pełen dostęp do platformy i zapisanych na niej nagrań, więc w każdym momencie możesz analizować rozmowy z klientami i na bieżąco udoskonalać np. skrypty sprzedażowe lub proces reklamacji.
Wyższa jakość obsługi klienta
Możesz analizować archiwalne rozmowy, jeszcze lepiej poznawać potrzeby klientów i przygotowywać dla nich dopasowaną ofertę. W razie czego masz też dowód na potrzeby wyjaśniania sporów.
Pełna kontrola komunikacji w firmie
Dzięki intuicyjnej platformie odsłuchiwanie nagrań jest wygodne. Możesz czuwać nad jakością pracy Twojego zespołu i mieć pełną kontrolę nad komunikacją wewnątrz firmy.
Bezpieczeństwo danych przede wszystkim

Wszystkie pliki z nagraniami są szyfrowane, zapisywane i standardowo przechowywane przez 90 dni na naszych bezpiecznych serwerach.

Potrzebujesz szyfrowania za pomocą Twoich publicznych kluczy? Uruchomimy je, aby jeszcze bardziej podnieść poziom bezpieczeństwa.

Działaj zgodnie z RODO. Chroń dane firmy i swoich klientów przed atakami cyberprzestępców.

Dostęp do platformy 24/7

Odsłuchuj, analizuj, porządkuj, kiedy i jak chcesz.
Aby móc w pełni korzystać z możliwości platformy, wystarczy zwykła
przeglądarka internetowa.

Nagrywanie rozmów - FAQ
Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

W celu rejestrowania rozmów telefonicznych* klienci Plusa nie muszą pobierać aplikacji do nagrywania rozmów. Zaletą tego rozwiązania jest brak konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania, równocześnie usługa jest zgodna ze wszystkimi modelami telefonów komórkowych, a nawet stacjonarnych. Nagrywanie Rozmów działa na dedykowanej platformie dostępnej z internetu, która umożliwia przechowywanie, porządkowanie i odsłuchiwanie nagrań – te zaś są szyfrowane, zapisywane i przechowywane przez 90 dni na naszych bezpiecznych serwerach. Po tym czasie zostają bezpowrotnie usunięte.

*W ramach usługi Nagrywanie Rozmów nie ma możliwości rejestrowania rozmów wychodzących z numerów nagrywanych w roamingu oraz połączeń na numery alarmowe. Obecnie nagrywanie połączeń wyklucza się z usługami VoLTE i WiFi Calling+. Nagrywanie rozmów następuje zgodnie z warunkami podanymi w umowie z klientem.

Po wykupieniu usługi, z poziomu dedykowanej strony internetowej należy ustawić nagrywanie połączeń wychodzących i przychodzących lub dla obu tych kierunków, a także można uruchomić powiadomienie o nagrywaniu połączenia. Wystarczy zalogować się na https://nagrywanie.plus.pl

Należy zaznaczyć, że nagrywanie rozmów telefonicznych jest w Polsce regulowane prawem. Zanim zdecydujesz się na nagrywanie rozmowy telefonicznej, upewnij się, że przestrzegasz zapisów ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.). Przepisy dotyczące nagrywania rozmów telefonicznych znajdują się w art. 180a tej ustawy.

Usługa Nagrywania Rozmów w Plusie umożliwia nagrywanie połączeń wychodzących i przychodzących – system nagrywa wszystkie rozmowy 24/7 lub według ustalonego harmonogramu.

Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce (ustawa Prawo telekomunikacyjne) istnieją dwa podstawowe sposoby legalnego nagrywania rozmów telefonicznych:

  1. Nagrywanie za wyraźną zgodą stron – aby legalnie nagrywać rozmowę telefoniczną, wymagana jest wyraźna zgoda wszystkich stron biorących udział w rozmowie. Aby dopełnić tego obowiązku i mieć pewność, że działamy zgodnie z przepisami, przed rozpoczęciem nagrywania należy poinformować drugą stronę o zamiarze nagrywania rozmowy i uzyskać jej zgodę. W przypadku usługi Nagrywanie Rozmów można to zrobić z wykorzystaniem systemowych lub dedykowanych, nagranych przez Klienta, komunikatów o nagrywaniu rozmowy.
  2. Nagrywanie bez wyraźnej zgody w celu ochrony własnych praw – z tego prawa możemy skorzystać, jeżeli nagrywanie jest podejmowane w celu ochrony własnych praw, np. w przypadku dochodzenia roszczeń, dowodzenia zawartych umów itp. Jednakże nagrywanie w takich przypadkach jest dozwolone tylko wtedy, gdy nie narusza tak zwanych zasad proporcjonalności i nie jest sprzeczne z interesami społecznymi.

Dzięki usłudze Nagrywania Rozmów możesz rejestrować wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące pomiędzy pracownikami a klientami Twojej firmy, niezależnie od rodzaju telefonu. Należy jednak wciąż pamiętać o regulujących nagrywanie połączeń telefonicznych zapisach prawnych.    

Analizując zarejestrowane rozmowy, możesz znacznie podnieść jakość obsługi swoich klientów, m.in. lepiej dopasowując oferty i sprawniej obsługując proces reklamacyjny.

Wszystkie nagrania są szyfrowane i bezpiecznie przechowywane na naszych serwerach do 90 dni, a następnie bezpowrotnie usuwane.

Jeśli jesteś zainteresowany Nagrywaniem Rozmów, skontaktuj się z naszym Doradcą Biznesowym, który odpowie na Twoje pytania i pomoże w aktywacji usługi.
Dyrektywa MiFID II

Jeśli Twoja firma działa w sektorze usług finansowych, to zobligowana jest do przestrzegania regulacji w zakresie komunikacji głosowej i wiadomości SMS.

Dyrektywa MiFID II chroni konsumentów przed nadużyciami oraz wprowadza przejrzystość procesów. Firmy zgodne z dyrektywą stają się dla klientów znacznie bardziej wiarygodne i rzetelne.

Usługa powiązana

Rejestrowanie SMS

Działaj zgodnie z dyrektywą MiFID II
Rejestruj SMS-y wychodzące i przychodzące do Twojej firmy — legalnie i bezpiecznie.

Sprawdź sam, jakie to proste!

Sprawdź również
left arrow
right arrow
Wirtualna Centrala Telefoniczna
Telefonia Mobilna
Infolinia 800/801