Dzięki usłudze Infolinii 800/801 zyskujesz jeden ogólnopolski, łatwy do zapamiętania numer telefonu. Klienci mogą dzwonić do Twojej firmy bardzo tanio lub za darmo.
Klienci nie płacą za połączenie 800, a opłaty za każdą minutę połączenia 801 są zgodne z taryfą operatora klienta.
Numery 800/801 nie są przypisane geograficznie do lokalizacji — w łatwy i szybki sposób możesz zmienić numer do przekierowania obsługujący infolinię.
Uruchamiając usługę ułatwiasz klientom kontakt i zyskujesz sprawne zarządzanie połączeniami przychodzącymi na numer docelowy w Twojej firmy.
Wszystkie oddziały Twojej firmy mogą mieć jeden, prosty numer kontaktowy.
Wystarczy, że połączysz usługę Infolinii 800/801 z Wirtualną Centralą Telefoniczną (VPBX) od Plusa, a połączenia przychodzące na numer 800/801 łatwo przekierujesz do dowolnego oddziału lub konkretnego pracownika.
Spersonalizujemy usługę tak, aby była ściśle dopasowana do Twoich potrzeb.
Ustal Złoty Numer, który wyróżni Twoją firmę. Aktywując usługę możesz go wybrać z zakresu 800/801 060 xx0.
Złoty Numer przykuwa uwagę potencjalnych klientów i jest bardzo łatwy do zapamiętania. Możesz go umieścić na służbowych autach, na szyldzie lub użyć w reklamie.
Sprawdź, co jeszcze daje Ci usługa Infolinii 800/801 w Plusie.
Jeśli Twoja firma działa w sektorze usług finansowych, to zobligowana jest do przestrzegania regulacji w zakresie komunikacji głosowej i wiadomości SMS.
Dyrektywa MiFID II chroni konsumentów przed nadużyciami oraz wprowadza przejrzystość procesów. Firmy zgodne z dyrektywą stają się dla klientów znacznie bardziej wiarygodne i rzetelne.
Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX)
Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) to kompleksowy system telekomunikacyjny działający w chmurze.
Zarządzaj wygodnie wszystkimi firmowymi połączeniami na ekranie swojego komputera.
Sprawdź sam, jakie to proste!