Trwa ładowanie...
Czym jest Infolinia 800/801

Dzięki usłudze Infolinii 800/801 zyskujesz jeden ogólnopolski, łatwy do zapamiętania numer telefonu. Klienci mogą dzwonić do Twojej firmy bardzo tanio lub za darmo.

Klienci nie płacą za połączenie 800, a opłaty za każdą minutę połączenia 801 są zgodne z taryfą operatora klienta.

Numery 800/801 nie są przypisane geograficznie do lokalizacji — w łatwy i szybki sposób możesz zmienić numer do przekierowania obsługujący infolinię.

Uruchamiając usługę ułatwiasz klientom kontakt i zyskujesz sprawne zarządzanie połączeniami przychodzącymi na numer docelowy w Twojej firmy.

Korzyści dla Twojego biznesu
Dodaj prestiżu swojej firmie i zyskaj jeden numer dopasowany do Twoich potrzeb.
Łatwy kontakt
Uruchomienie infolinii komunikuje klientom otwartość Twojej firmy, a jeden, ogólnopolski numer jest łatwy do zapamiętania i rozpoznawalny przez odbiorców oraz ułatwia im kontakt.
Niższe koszty
Klienci oszczędzają na połączeniach z Twoją firmą lub za nie nie płacą, ale Ty też płacisz mniej, bo możesz taniej reklamować jeden numer infolinii, niż kilka lokalnych.
Lepsza reputacja
Usługa Infolinii 800/801 jest postrzegana jako prestiżowa. Tworzysz profesjonalny wizerunek stabilnej i wiarygodnej firmy, która dba o swoich klientów, a to buduje zaufanie.
Cała firma pod jednym numerem

Wszystkie oddziały Twojej firmy mogą mieć jeden, prosty numer kontaktowy.

Wystarczy, że połączysz usługę Infolinii 800/801 z Wirtualną Centralą Telefoniczną (VPBX) od Plusa, a połączenia przychodzące na numer 800/801 łatwo przekierujesz do dowolnego oddziału lub konkretnego pracownika.

Spersonalizujemy usługę tak, aby była ściśle dopasowana do Twoich potrzeb.

Złoty Numer — wyróżnij się

Ustal Złoty Numer, który wyróżni Twoją firmę. Aktywując usługę możesz go wybrać z zakresu 800/801 060 xx0.

Złoty Numer przykuwa uwagę potencjalnych klientów i jest bardzo łatwy do zapamiętania. Możesz go umieścić na służbowych autach, na szyldzie lub użyć w reklamie.

Sprawdź, co jeszcze daje Ci usługa Infolinii 800/801 w Plusie.

Jeśli jesteś zainteresowany Infolinią 800/801, skontaktuj się z naszym Doradcą Biznesowym, który odpowie na Twoje pytania i pomoże w aktywacji usługi.
Dyrektywa MiFID II

Jeśli Twoja firma działa w sektorze usług finansowych, to zobligowana jest do przestrzegania regulacji w zakresie komunikacji głosowej i wiadomości SMS.

Dyrektywa MiFID II chroni konsumentów przed nadużyciami oraz wprowadza przejrzystość procesów. Firmy zgodne z dyrektywą stają się dla klientów znacznie bardziej wiarygodne i rzetelne.

Usługa powiązana

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX)

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) to kompleksowy system telekomunikacyjny działający w chmurze.

Zarządzaj wygodnie wszystkimi firmowymi połączeniami na ekranie swojego komputera.

Sprawdź sam, jakie to proste!

Sprawdź również
left arrow
right arrow
Telekonferencja
Nagrywanie Rozmów
Telefonia Stacjonarna