Desk — innowacyjny system obsługi zgłoszeń dostępny z dowolnego miejsca na świecie (wystarczy tylko przeglądarka internetowa i połączenie z Internetem)
Plus Contact Center to oprogramowanie chmurowe, które służy do:
- zarządzania Biurem Obsługi Klienta (kanały: Telefon, Email, SMS, Chat, www, Social Media)
- zarządzania kampaniami telemarketingowymi i sprzedażowymi
Elastyczność oraz zaawansowana analityka Plus Contact Center pozwala poprawić wyniki sprzedażowe i poziom obsługi klienta w każdej firmie.
Platformę można zintegrować z systemami CRM, ERP oraz Marketing Automation (np. Salesforce, Hubspot, SALESmanago)
Plus Contact Center zapewnia skalowalność, funkcjonalności dopasowane do potrzeb Twojej firmy oraz błyskawiczne wdrożenie i prostą konfigurację.
Nowoczesne i proste w obsłudze funkcjonalności platformy Plus Contact Center umożliwiają Ci docieranie do większej liczby klientów i automatyzację wielu procesów.
Korzystając z Plus Contact Center możesz poprawić efektywność działań sprzedażowych telemarketingowych.
Możesz jednocześnie obsługiwać wszystkie kanały komunikacji i docierać do nowych grup klientów, co przynosi wzrost dochodów firmy.
Korzystając z usługi Plus Contact Center masz pełną kontrolę nad standardami obsługi klientów obowiązującymi w Twojej firmie. Masz dostęp do przejrzystych raportów i monitoringu historii kontaktów.
Platforma rejestruje wszystkie próby kontaktu z Twoją firmą, więc Twój zespół może błyskawicznie odpowiedzieć na zapytania — oferujesz nawet o 40% szybsze rozwiązywanie problemów klienta.
Budujesz bazę wiedzy o klientach, którą możesz wykorzystać np. do przygotowywania spersonalizowanych ofert handlowych.
Plus Contact Center umożliwia grupowanie zespołu według umiejętności i doświadczenia.
Łatwo nadasz pracownikom konkretne uprawnienia, a ich pracę możesz monitorować online — masz dostęp do szczegółowego raportu czasu pracy łącznie z przerwami.
Możesz zastosować narzędzia, które dodatkowo motywują sprzedawców
— np. wallboard, aby jeszcze bardziej poprawić wyniki sprzedażowe.
Usługa Plus Contact Center ma szereg funkcjonalności. Jedną z nich jest Desk — innowacyjny system obsługi zgłoszeń dostępny z dowolnego miejsca na świecie (wystarczy tylko przeglądarka internetowa i połączenie z Internetem)
Sprawdź, co jeszcze daje Ci usługa Plus Contact Center w Plusie.
Od strony technologicznej Plus Contact Center obsługuje polska firma Focus Telecom. Usługi są świadczone w globalnej chmurze IBM SoftLayer, dzięki temu komunikacja przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.
Focus Telecom od 2008 roku dostarcza zaawansowane rozwiązania oparte na technologii chmury cyfrowej i wspiera zintegrowaną, wielokanałową komunikację z klientami w Polsce i na świecie.
Standardowe centra obsługi klienta oparte na PBX skupiają się głównie na obsłudze połączeń telefonicznych, podczas gdy Plus Contact Center oferuje kompleksowe zarządzanie Biurem Obsługi Klienta poprzez różne kanały komunikacji, jak telefon, e-mail, SMS, chat, strony www, oraz media społecznościowe. Dodatkowo Plus Contact Center działa w chmurze przez co nie wymagane są dodatkowe środki na inwestycję w rozwój systemu centralowego.
Tak, Contact Center sieci Plus można zintegrować z używanymi wcześniej w firmie systemami zarządzania sprzedażą, e-commerce, CRM, ERP oraz Marketing Automation
Nasi specjaliści są w stanie zidentyfikować obszary do optymalizacji i zaproponować dopasowane rozwiązania dla Twojej firmy. Sam proces wdrożenia Plus Contact Center, wraz ze szkoleniami, zajmuje jedynie kilka dni roboczych.
Tak, Plus Contact Center zapewnia Ci możliwość grupowania zespołu według umiejętności i doświadczenia. Z poziomu usługi szybko i łatwo nadasz każdemu z pracowników konkretne uprawnienia, a ich pracę możesz monitorować online – zyskaj dostęp do szczegółowego raportu czasu pracy pracowników, łącznie z przerwami.
Contact Center w Plusie funkcjonuje w oparciu o chmurę prywatną zlokalizowaną w dwóch niezależnych lokalizacjach w Polsce. Dzięki temu systemy są odpowiednio zabezpieczone, a praca całej usługi przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym. Zapewni to odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych i zgodność z regulacjami ochrony danych osobowych.
Nieważne czy prowadzisz małą, średnią, czy dużą firmę, Plus Contact Center jest dla Ciebie.Jego skalowalność pozwala na elastyczne dostosowanie do indywidualnych potrzeb każdej firmy, ale i zapewnia przestrzeń do rozwoju usługi w przyszłości.
W Plus Contact Center warto docenić Desk. Jest to innowacyjny system obsługi zgłoszeń, do którego masz dostęp z dowolnego miejsca na świecie (potrzebujesz jedynie przeglądarki internetowej oraz aktywnego połączenia z Internetem). Dostępny Mini CRM to centralna baza danych z informacjami o klientach. Z kolei cele agenta i kampanii pozwalają na wyznaczanie celów dla każdego z konsultantów i jednoczesne monitorowanie ich pracy w czasie rzeczywistym.
Mini CRM — centralna baza danych z informacjami o klientach
cele agenta i kampanii — ustalanie celów poszczególnych konsultantów i monitorowanie pracy w czasie rzeczywistym
wielokampaniowość — jednoczesna obsługa różnych kampanii
automatyczny tryb wybierania numerów (predictive dialing) i wykrywanie poczty głosowej
Mobile — monitorowanie komunikacji na telefonach komórkowych
inteligentne kolejkowanie kanałów komunikacji
inteligentne kolejkowanie połączeń (Skill & Profit Based Routing)
IVR — automatyczny system zapowiedzi głosowych
automatyczne oddzwonienia i ustalanie terminów telefonów
liczne integracje z systemami CRM, ERP, Marketing Automation
ankiety satysfakcji e-mail
Text2Speech - syntezator mowy na podstawie tekstu
Facebook Messenger - integracja chatu