Trwa ładowanie...
Czym jest Plus Contact Center

Plus Contact Center to oprogramowanie chmurowe, które służy do:
- zarządzania Biurem Obsługi Klienta (kanały: Telefon, Email, SMS, Chat, www, Social Media)
- zarządzania kampaniami telemarketingowymi i sprzedażowymi

Elastyczność oraz zaawansowana analityka Plus Contact Center pozwala poprawić wyniki sprzedażowe i poziom obsługi klienta w każdej firmie.

Platformę można zintegrować z systemami CRM, ERP oraz Marketing Automation (np. Salesforce, Hubspot, SALESmanago)

Plus Contact Center zapewnia skalowalność, funkcjonalności dopasowane do potrzeb Twojej firmy oraz błyskawiczne wdrożenie i prostą konfigurację.

Korzyści Plus Contact Center w Plusie
Sprzedawaj więcej
Obsługuj lepiej
Zarządzaj sprawniej zespołem
Sprzedawaj więcej

Nowoczesne i proste w obsłudze funkcjonalności platformy Plus Contact Center umożliwiają Ci docieranie do większej liczby klientów i automatyzację wielu procesów.

Korzystając z Plus Contact Center możesz poprawić efektywność działań sprzedażowych telemarketingowych.

Możesz jednocześnie obsługiwać wszystkie kanały komunikacji i docierać do nowych grup klientów, co przynosi wzrost dochodów firmy.

Obsługuj lepiej

Korzystając z usługi Plus Contact Center masz pełną kontrolę nad standardami obsługi klientów obowiązującymi w Twojej firmie. Masz dostęp do przejrzystych raportów i monitoringu historii kontaktów.

Platforma rejestruje wszystkie próby kontaktu z Twoją firmą, więc Twój zespół może błyskawicznie odpowiedzieć na zapytania — oferujesz nawet o 40% szybsze rozwiązywanie problemów klienta.

Budujesz bazę wiedzy o klientach, którą możesz wykorzystać np. do przygotowywania spersonalizowanych ofert handlowych.

Zarządzaj sprawniej zespołem

Plus Contact Center umożliwia grupowanie zespołu według umiejętności i doświadczenia.

Łatwo nadasz pracownikom konkretne uprawnienia, a ich pracę możesz monitorować online — masz dostęp do szczegółowego raportu czasu pracy łącznie z przerwami.

Możesz zastosować narzędzia, które dodatkowo motywują sprzedawców
— np. wallboard, aby jeszcze bardziej poprawić wyniki sprzedażowe.

Łatwo obsługuj zgłoszenia

Usługa Plus Contact Center ma szereg funkcjonalności. Jedną z nich jest Desk — innowacyjny system obsługi zgłoszeń dostępny z dowolnego miejsca na świecie (wystarczy tylko przeglądarka internetowa i połączenie z Internetem)

Sprawdź, co jeszcze daje Ci usługa Plus Contact Center w Plusie.

Technologie dostarczane przez Focus Telecom

Od strony technologicznej Plus Contact Center obsługuje polska firma Focus Telecom. Usługi są świadczone w globalnej chmurze IBM SoftLayer, dzięki temu komunikacja przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.

Focus Telecom od 2008 roku dostarcza zaawansowane rozwiązania oparte na technologii chmury cyfrowej i wspiera zintegrowaną, wielokanałową komunikację z klientami w Polsce i na świecie.

Jeśli jesteś zainteresowany usługą Plus Contact Center, skontaktuj się z naszym Doradcą Biznesowym, który odpowie na Twoje pytania i pomoże w aktywacji usługi.
Sprawdź również
left arrow
right arrow
Infolinia 800/801
Internet Symetryczny
Marketing Automation