Desk — innowacyjny system obsługi zgłoszeń dostępny z dowolnego miejsca na świecie (wystarczy tylko przeglądarka internetowa i połączenie z Internetem)
Plus Contact Center to oprogramowanie chmurowe, które służy do:
- zarządzania Biurem Obsługi Klienta (kanały: Telefon, Email, SMS, Chat, www, Social Media)
- zarządzania kampaniami telemarketingowymi i sprzedażowymi
Elastyczność oraz zaawansowana analityka Plus Contact Center pozwala poprawić wyniki sprzedażowe i poziom obsługi klienta w każdej firmie.
Platformę można zintegrować z systemami CRM, ERP oraz Marketing Automation (np. Salesforce, Hubspot, SALESmanago)
Plus Contact Center zapewnia skalowalność, funkcjonalności dopasowane do potrzeb Twojej firmy oraz błyskawiczne wdrożenie i prostą konfigurację.

Nowoczesne i proste w obsłudze funkcjonalności platformy Plus Contact Center umożliwiają Ci docieranie do większej liczby klientów i automatyzację wielu procesów.
Korzystając z Plus Contact Center możesz poprawić efektywność działań sprzedażowych telemarketingowych.
Możesz jednocześnie obsługiwać wszystkie kanały komunikacji i docierać do nowych grup klientów, co przynosi wzrost dochodów firmy.

Korzystając z usługi Plus Contact Center masz pełną kontrolę nad standardami obsługi klientów obowiązującymi w Twojej firmie. Masz dostęp do przejrzystych raportów i monitoringu historii kontaktów.
Platforma rejestruje wszystkie próby kontaktu z Twoją firmą, więc Twój zespół może błyskawicznie odpowiedzieć na zapytania — oferujesz nawet o 40% szybsze rozwiązywanie problemów klienta.
Budujesz bazę wiedzy o klientach, którą możesz wykorzystać np. do przygotowywania spersonalizowanych ofert handlowych.

Plus Contact Center umożliwia grupowanie zespołu według umiejętności i doświadczenia.
Łatwo nadasz pracownikom konkretne uprawnienia, a ich pracę możesz monitorować online — masz dostęp do szczegółowego raportu czasu pracy łącznie z przerwami.
Możesz zastosować narzędzia, które dodatkowo motywują sprzedawców
— np. wallboard, aby jeszcze bardziej poprawić wyniki sprzedażowe.

Usługa Plus Contact Center ma szereg funkcjonalności. Jedną z nich jest Desk — innowacyjny system obsługi zgłoszeń dostępny z dowolnego miejsca na świecie (wystarczy tylko przeglądarka internetowa i połączenie z Internetem)
Sprawdź, co jeszcze daje Ci usługa Plus Contact Center w Plusie.

Od strony technologicznej Plus Contact Center obsługuje polska firma Focus Telecom. Usługi są świadczone w globalnej chmurze IBM SoftLayer, dzięki temu komunikacja przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.
Focus Telecom od 2008 roku dostarcza zaawansowane rozwiązania oparte na technologii chmury cyfrowej i wspiera zintegrowaną, wielokanałową komunikację z klientami w Polsce i na świecie.
Mini CRM — centralna baza danych z informacjami o klientach
cele agenta i kampanii — ustalanie celów poszczególnych konsultantów i monitorowanie pracy w czasie rzeczywistym
wielokampaniowość — jednoczesna obsługa różnych kampanii
automatyczny tryb wybierania numerów (predictive dialing) i wykrywanie poczty głosowej
Mobile — monitorowanie komunikacji na telefonach komórkowych
inteligentne kolejkowanie kanałów komunikacji
inteligentne kolejkowanie połączeń (Skill & Profit Based Routing)
IVR — automatyczny system zapowiedzi głosowych
automatyczne oddzwonienia i ustalanie terminów telefonów

liczne integracje z systemami CRM, ERP, Marketing Automation

ankiety satysfakcji e-mail

Text2Speech - syntezator mowy na podstawie tekstu

Facebook Messennger - integracja chatu