Ostatnie miesiące to okres wzrostu cen hurtowych energii. Część sprzedawców nie poradziła sobie z sytuacją i zaprzestała sprzedaży energii.
Co się dzieje w przypadku utraty sprzedawcy energii?
Upadłość sprzedawcy nie oznacza przerw w dostawie prądu. Klient automatycznie przechodzi do sprzedawcy rezerwowego, gdzie ceny sprzedaży są wyższe od stawek rynkowych i mogą osiągnąć wartości powyżej 1000 zł/MWh.
Klientom, którzy zaczęli korzystać z usług sprzedawcy rezerwowego zalecamy jak najszybszy wybór nowego sprzedawcy i podpisanie z nim umowy. Każdy dzień opóźnienia generuje dodatkowy koszt dla Państwa firm.
Pamiętajmy, przy wyborze sprzedawcy nie powinniśmy kierować się wyłącznie ceną. Wybierzmy wiarygodną, sprawdzoną i bezpieczną firmę, która nie narazi nas w przyszłości na podobne problemy. Takim sprzedawcą jest Plus, który oferuje rozwiązania biznesowe dostosowane do potrzeb każdego rodzaju przedsiębiorstwa i mimo trudnej sytuacji na rynku energii pozostaje stabilnym i wiarygodnym sprzedawcą.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi Doradcami, którzy przedstawią Państwu rynkową ofertę na sprzedaż energii i w ciągu 21 dni przeprowadzą za Państwa proces zmiany sprzedawcy, co pozwoli na zminimalizowanie strat wynikających z rozliczeń na podstawie taryf sprzedaży rezerwowej.