Trwa ładowanie...
13-09-2018

Ostatnie miesiące to okres wzrostu cen hurtowych energii. Część sprzedawców nie poradziła sobie z sytuacją i zaprzestała sprzedaży energii.

Co się dzieje w przypadku utraty sprzedawcy energii?

Upadłość sprzedawcy nie oznacza przerw w dostawie prądu. Klient automatycznie przechodzi do sprzedawcy rezerwowego, gdzie ceny sprzedaży są wyższe od stawek rynkowych i mogą osiągnąć wartości powyżej 1000 zł/MWh.

Klientom, którzy zaczęli korzystać z usług sprzedawcy rezerwowego zalecamy jak najszybszy wybór nowego sprzedawcy i podpisanie z nim umowy. Każdy dzień opóźnienia generuje dodatkowy koszt dla Państwa firm.

Pamiętajmy, przy wyborze sprzedawcy nie powinniśmy kierować się wyłącznie ceną. Wybierzmy wiarygodną, sprawdzoną i bezpieczną firmę, która nie narazi nas w przyszłości na podobne problemy. Takim sprzedawcą jest Plus, który oferuje rozwiązania biznesowe dostosowane do potrzeb każdego rodzaju przedsiębiorstwa i mimo trudnej sytuacji na rynku energii pozostaje stabilnym i wiarygodnym sprzedawcą.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi Doradcami, którzy przedstawią Państwu rynkową ofertę na sprzedaż energii i w ciągu 21 dni przeprowadzą za Państwa proces zmiany sprzedawcy, co pozwoli na zminimalizowanie strat wynikających z rozliczeń na podstawie taryf sprzedaży rezerwowej.

Polecane
26-08-2019

Transformacja cyfrowa w biznesie razem z Plusem

Do osiągnięcia odpowiedniego poziomu konkurencyjności oferowanych produktów lub usług nieuchronnym wydaje się wykorzystanie zaawansowanych systemów informatycznych oraz sztucznej inteligencji do zbierania, przetwarzania i analizowania danych.
Czytaj dalej

Poznajmy się

Opowiedz nam o swojej firmie i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.
1
Sprawdzimy, z jakich usług może skorzystać Twoja firma
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Dopasujemy ofertę do Twoich wymagań