Trwa ładowanie...
14-03-2023

Twoja firma zajmuje się telefoniczną obsługą klienta, realizuje składanie zamówień poprzez infolinię, a może prowadzi telefoniczny support? Programy do nagrywania rozmów telefonicznych mogą przynieść wiele korzyści. Należy pamiętać, że taka aplikacja powinna być sprawdzona i niezawodna. Sprawdź, co oferuje sieć Plus i jak działa usługa Nagrywanie Rozmów. 

Kiedy aplikacja do nagrywania rozmów telefonicznych z klientami ma sens? 

 

Nagrywanie rozmów telefonicznych pracowników z klientami staje się coraz bardziej powszechną praktyką w wielu firmach. Zapis każdej rozmowy może okazać się bardzo ważny w wielu sytuacjach – szczególnie gdy firma świadczy usługi sprzedażowe przez telefon, zajmuje się wsparciem klienta, prowadzi infolinię lub przyjmuje w ten sposób reklamacje. Jeśli zastanawiasz się, czy wdrożyć taką procedurę w swoim biznesie, to warto sprawdzić, w jakich branżach się ona sprawdza. 

Nagrywanie rozmów z powodzeniem sprawdza się w szeroko rozumianej działalności call center (szczególnie podczas rozmów reklamacyjnych, sprzedażowych oraz informacyjnych). Bankowość oraz branża finansowa – tutaj także rejestrowanie rozmów może okazać się kluczowe. Pracownicy prowadzą konwersacje na wielu płaszczyznach, z obecnymi oraz potencjalnymi klientami firmy. Podobnie wygląda kwestia w branży ubezpieczeniowej – konsultanci zajmują się aktualnymi klientami, ale także przedstawiają oferty usług dla nowych osób. 

Programy do nagrywania rozmów telefonicznych znajdą zastosowanie w działach administracji publicznej (m.in. do rejestrowania telefonów od petentów). Sprawdzą się także w placówkach medycznych podczas kontaktu z pacjentami, np. w celu umawiania wizyt i badań. 

Dlaczego w biznesie warto wykorzystać nagrywanie rozmów? 

 

Programy do nagrywania rozmów telefonicznych lub usługi temu służące mają za zadanie przynieść korzyści firmie. Analiza treści połączeń może podnieść jakość obsługi klienta. Dzięki temu lepiej poznasz potrzeby dzwoniących, co przełoży się na dopasowanie oferty firmy do ich oczekiwań. Ponadto zapis rozmowy bywa ogromną zaletą podczas ewentualnych sporów. Analiza nagrywanych rozmów przekłada się na lepszą sprzedaż, np. poprzez udoskonalanie skryptów sprzedażowych.  

Kontrola komunikacji w firmie jest ważna. Zapisy rozmów dostępne na platformie umożliwią szybki i wygodny dostęp do tego, jak pracownicy komunikują się z klientami. Warto sprawdzać jakość pracy zespołu i mieć pełną kontrolę nad komunikacją wewnątrz firmy. 

Programy do nagrywania rozmów telefonicznych a bezpieczeństwo 

 

Przypadkowo znaleziona w sieci i pobrana aplikacja do nagrywania rozmów telefonicznych może nie spełniać konkretnych oczekiwań oraz może zostać wyłączona przez użytkownika telefonu. Należy pamiętać, że bardzo ważne jest bezpieczeństwo danych, które są rejestrowane. Warto sprawdzić usługę Nagrywanie Rozmów w sieci Plus. Nagrywanie odbywa się automatycznie w sieci Plus, a wszystkie pliki z nagraniami są szyfrowane mocnym algorytmem AES-256, zapisywane i standardowo przechowywane przez 90 dni na bezpiecznych serwerach Plusa. Usługa oferuje także szyfrowanie za pomocą publicznych kluczy Klienta. Wystarczy zgłosić taką potrzebę, aby dodatkowo podnieść poziom bezpieczeństwa. Nagrywanie rozmów telefonicznych z wykorzystaniem zaufanej usługi jest zgodne z RODO i pomaga chronić skuteczne dane firmy i klientów przed atakami cyberprzestępców. 

Nagrywanie rozmów telefonicznych – funkcjonalności usługi 

 

Usługa Nagrywanie Rozmów jest bardzo intuicyjna w obsłudze oraz oferuje wiele funkcji. Oczywiście główna opcja to nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących – jednak warto wiedzieć, że odbywa się ono niezależnie od rodzaju telefonu (zgodność z każdym modelem smartfona, telefonu komórkowego czy stacjonarnego). Zapis nagrań odbywa się 24/7 (przez cały czas korzystania z usługi) lub według ustalonego wcześniej harmonogramu. Automatycznie zapisane i zaszyfrowane nagrania są przechowywane w Data Center Plus  przez 90 dni. Po upływie tego czasu są bezpowrotnie kasowane. Zapisane nagrania można odsłuchać w dowolnym momencie, a także istnieje możliwość pobrania ich z platformy w formacie MP3.  

Do prawidłowego działania usług nie potrzebujesz dodatkowych programów czy aplikacji. Usługa działa w sieci Plus a nagrania są dostępne na koncie Klienta na bezpiecznej platformie internetowej. Chcesz znaleźć konkretne nagranie? Platforma jest zintegrowana z zaawansowaną wyszukiwarką nagrań – można ustawić własne kryteria. Chcesz generować raporty z nagrań? Możesz je uzyskać z poziomu platformy, uwzględniając żądane parametry nagranych rozmów, np. zakres czasowy, nagrywane numery. Na koniec jeszcze jedna przydatna funkcja. Istnieje możliwość ustawienia komunikatu, który włącza się automatycznie i informuje dzwoniącego o nagrywaniu rozmowy. 

Polecane
13-03-2023

Jak usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie?

Komunikacja wewnętrzna w firmie ma na celu nie tylko przekazywanie informacji na temat firmy oraz tego, co się w niej dzieje. To także wymiana doświadczeń, praktyk czy integracja pracowników wokół określonych wartości i celów. Angażowanie pracowników w życie firmy jest bardzo ważne. Sprawdź, jak możesz zadbać o prawidłową komunikację w biznesie, korzystając z usług sieci Plus. 
Czytaj dalej