Zmiany jakie nastąpiły w sposobach komunikacji na przełomie ostatnich lat są ogromne. Tradycyjne centrale telefoniczne ustąpiły miejsca bardziej efektywnym rozwiązaniom cyfrowym i pozwoliły na szybkie zestawianie połączeń oraz znaczące oszczędności. Jednym z nich jest Wirtualna Centrala Telefoniczna, która dzięki swoim funkcjom ułatwia prowadzenie działalności każdemu przedsiębiorcy. O tym czym dokładnie jest VPBX oraz jakie korzyści wiążą się z jego wdrożeniem rozmawialiśmy podczas marcowego webinaru PlusINSIDER „Jak VPBX zmieni Twój biznes".
Ekspertami sieci Plus odpowiadającymi na pytania dziennikarza Przemysława Białkowskiego byli Jerzy Andrzejewski, Kierownik Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego oraz Sebastian Karpowicz, Kierownik Projektu w Departamencie Wsparcia Biznesowego.
Dowiedz się więcej o Wirtualnej Centrali Telefonicznej