Kim jesteśmy?
Grupa Polsat Plus to lider rynku rozrywki i telekomunikacji w Polsce - jedna z największych polskich firm oraz wiodąca grupa medialno-telekomunikacyjna w regionie.
„Naszą misją jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu oraz klientów indywidualnych i biznesowych, przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii, w celu świadczenia wysokiej jakości usług zintegrowanych, odpowiadających na zmieniające się potrzeby naszych klientów oraz utrzymania najwyższego poziomu ich satysfakcji”
Zawsze precyzyjna lokalizacja

Usługa Zarządzania Flotą Pojazdów ma szereg funkcjonalności. Jedną z nich jest prezentacja historii trasy na aktualnej mapie cyfrowej.
Dzięki temu monitorujesz nie tylko aktualne położenie pojazdu, ale widzisz, którą trasę wybrał kierowca, ile czasu jechał, jak zachowywał się na drodze.
Sprawdź, co jeszcze daje Ci usługa Zarządzania Flotą Pojazdów w Plusie.
W biznesie wybierz swoje WSZYSTKO
Dlaczego warto postawić na Grupę Polsat Plus:
Ponad 25 lat doświadczenia
Lider rynku rozrywki i telekomunikacji
Wysoka jakość i powszechna dostępność produktów i usług
Nowoczesne technologie
5,5 mln indywidualnych i biznesowych klientów kontraktowych
Działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
Jak działamy?
Solidnie
Innowacyjnie
Odpowiedzialnie
Ekologicznie
Możesz wybrać rozbudowany lub podstawowy zakres ochrony serwisowej.
Serwis Urządzenia dla Firm III
14,99 zł netto miesięcznie (+ VAT)
Zakres usługi
Naprawa lub wymiana wyświetlacza, obudowy, przycisków, aparatu (przedniego i/lub tylnego). Usunięcie skutków zalania wodą urządzenia. Obsługa usterki - naprawimy także usterki objęte gwarancją producenta.
Szybka reakcja na zgłoszenie
W ciągu 24 godzin kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do serwisu na terenie Polski. Również w ciągu 24 godzin zwrócimy Ci naprawiony sprzęt.
Krótki czas naprawy
Jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski, to wystarczy nam do 9 dni na naprawę.
Minimum formalności
Wystarczy, że podpiszesz umowę na usługę, a całą resztę obsłużymy bez zbędnych formalności.
Czas ochrony
Ty decydujesz o długości ochrony serwisowej — możesz wybrać opcję 12, 24 lub 36 miesięcy.
Serwis Wyświetlacza dla Firm III
10,99 zł netto miesięcznie (+ VAT)
Zakres usługi
Naprawa lub wymiana wyświetlacza. Obsługa usterki - naprawimy także usterki objęte gwarancją producenta.
Szybka reakcja na zgłoszenie
W ciągu 24 godzin kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do serwisu na terenie Polski. Również w ciągu 24 godzin zwrócimy Ci naprawiony sprzęt.
Krótki czas naprawy
Jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski, to wystarczy nam do 9 dni na naprawę.
Minimum formalności
Wystarczy, że podpiszesz umowę na usługę, a całą resztę obsłużymy bez zbędnych formalności.
Czas ochrony
Ty decydujesz o długości ochrony serwisowej — możesz wybrać opcję 12, 24 lub 36 miesięcy.
Serwis Urządzenia dla Firm III
14,99 zł netto miesięcznie (+ VAT)
Serwis Wyświetlacza dla Firm III
10,99 zł netto miesięcznie (+ VAT)
Zakres usługi
Naprawa lub wymiana wyświetlacza, obudowy, przycisków, aparatu (przedniego i/lub tylnego). Usunięcie skutków zalania wodą urządzenia. Obsługa usterki - naprawimy także usterki objęte gwarancją producenta.
Zakres usługi
Naprawa lub wymiana wyświetlacza. Obsługa usterki - naprawimy także usterki objęte gwarancją producenta.
Szybka reakcja na zgłoszenie
W ciągu 24 godzin kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do serwisu na terenie Polski. Również w ciągu 24 godzin zwrócimy Ci naprawiony sprzęt.
Szybka reakcja na zgłoszenie
W ciągu 24 godzin kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do serwisu na terenie Polski. Również w ciągu 24 godzin zwrócimy Ci naprawiony sprzęt.
Krótki czas naprawy
Jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski, to wystarczy nam do 9 dni na naprawę.
Krótki czas naprawy
Jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski, to wystarczy nam do 9 dni na naprawę.
Minimum formalności
Wystarczy, że podpiszesz umowę na usługę, a całą resztę obsłużymy bez zbędnych formalności.
Minimum formalności
Wystarczy, że podpiszesz umowę na usługę, a całą resztę obsłużymy bez zbędnych formalności.
Czas ochrony
Ty decydujesz o długości ochrony serwisowej — możesz wybrać opcję 12, 24 lub 36 miesięcy.
Czas ochrony
Ty decydujesz o długości ochrony serwisowej — możesz wybrać opcję 12, 24 lub 36 miesięcy.
Co robimy?
Telekomunikacja
Płatna telewizja
Nadawanie i produkcja telewizyjna
Wideo online
Media internetowe
Usługi zintegrowane
Lista funkcjonalności usługi
Zobacz pełną specyfikację systemu
WYNIKI KONKURSU
Spisaliście się na medal! Nam pozostaje już tylko ogłosić zwycięskie hasła i przekazać bilety na mecze finalistom.
- Jest Plus, jest luz! (Filip K.)
- Ty w Plusie, radość w bonusie! (Filip K.)
- biznes PLUS sport = ZWYCIĘSTWO! (Paweł K.)
- Mężnie po zwycięstwo (Rafał Z.)
- Set - Mecz - PLUS (Tomasz T.)
- Silni w sporcie, odpowiedzialni w biznesie (Jacek P.)
- Piłka PLUS siatka - dla Biznesu gratka (Witold M.)
Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za udział w konkursie, a finalistom serdecznie gratulujemy!
Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się w załączniku.
Grupę tworzą spółki oraz marki:
POLSAT BOX
POLKOMTEL
TELEWIZJA POLSAT
POLSAT BOX GO
NETIA
INTERIA
Od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00 - 22:00.
Koszt połączenia dla wszystkich Klientów sieci Plus to 20 gr za całe połączenie. Koszt dla abonentów innych sieci zgodnie z taryfą.
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
W czym możemy Ci pomóc?
Kontakt z Doradcą
Przetargi i zapytania ofertowe
Pomoc techniczna
FAQ
Atrakcyjne lekcje
Najczęściej zadawane pytania
Karty eSIM są dostępne dla wszystkich ofert usług mobilnych – abonament, MIX, na kartę, a także na numerach w ofertach internetowych.
Pierwsze 5 wymian karty eSIM w okresie rozliczeniowym (klienci abonamentowi) lub miesiącu (klienci ofert na kartę) jest bezpłatna. Koszt kolejnych wymian jest zgodny z obowiązującym cennikiem.
Kartę eSIM możesz otrzymać wymieniając fizyczną kartę w Plus Online, w punkcie sprzedaży lub u Doradcy Biznesowego. Karta eSIM jest także dostępna przy podpisywaniu nowej umowy na stronie plus.pl, w salonie, u Doradcy Biznesowego lub przez telefon.
Dla klientów korzystających z aplikacji Asystent, karty eSIM są dostępne po zalogowaniu do aplikacji lub poprzez kontakt z opiekunem.
Jeśli karta nie została jeszcze zainstalowana, możliwe jest otrzymanie duplikatu karty eSIM w punkcie sprzedaży lub u Doradcy Biznesowego.
Grupa Polsat Plus finalizuje prace nad wdrożeniem ogólnopolskiego rozwiązania infrastrukturalnego z zakresu łączności krytycznej – Plus MCX, którego celem jest zapewnienie niezawodnej łączności w sytuacjach kryzysowych, takich jak np. powódź. Uruchamiany system działa w oparciu o wydzieloną sieć telekomunikacyjną na częstotliwości 420 MHz w technologii LTE, dzięki czemu można zrealizować połączenia głosowe, transmisję danych oraz komunikację grupową przeznaczoną dla służb i agencji państwowych, jednostek samorządowych oraz przedsiębiorstw.
Sieć Plus MCX zapewnia podmiotom posiadającym infrastrukturę krytyczną niezawodną transmisję danych nawet w wyjątkowo niesprzyjających okolicznościach. W ten sposób, unikalne na polskim rynku rozwiązanie może wspierać organizację akcji ratunkowych i pozwala na szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Uruchomienie Plus MCX planowane jest na początek 2025 roku.
Plus MCX (mission critical services) to bezpieczna, dedykowana i odporna sieć łączności krytycznej dla służb mundurowych, organów zarządzania kryzysowego, energetyki, przemysłu, logistyki oraz innych sektorów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, które muszą być przygotowane do działania w trudnych sytuacjach i warunkach. Rozwiązanie działa w formie wydzielonej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o charakteryzujące się świetnymi parametrami propagacyjnymi pasmo 420 MHz z wykorzystaniem technologii LTE. Dzięki temu rozwiązanie Plus MCX pozwala na niezakłóconą komunikację pomiędzy użytkownikami, ograniczając do minimum możliwość ingerencji z zewnątrz. Dodatkową zaletą systemu będzie wydłużony czas działania nadajników, co zapewnia komunikację nawet w przypadku awarii publicznie dostępnych sieci telekomunikacyjnych. Usługa będzie dostępna na terenie całej Polski, a jej włączenie planowane jest na początek 2025 roku.
Plus MCX wykorzystuje rozwiązanie MCPTT - mission critical push to talk. Jest to specjalny system dyspozytorski, który pozwala na obsługę połączeń, zarządzanie grupami użytkowników oraz podgląd lokalizacji na dedykowanej aplikacji przez dyspozytora. To centralne narzędzie komunikacji, z dostępem do mapy z lokalizacją użytkowników i nagranych rozmów, które stanowi istotne wsparcie dla działań służb odpowiedzialnych za zarządzanie kryzysowe.
Standard MCX (MCPTT) to efekt wieloletnich prac organizacji telekomunikacyjnej 3GPP, stworzony jako odpowiedź na wzrost zapotrzebowania na szerokopasmową transmisję danych w sieciach krytycznych do obsługi połączeń głosowych, wielu dedykowanych aplikacji jak i nowej funkcjonalności – połączeń video (push to video). Takim wymaganiom może sprostać sieć LTE. Najnowsze, wykorzystywane standardy technologiczne z powadzeniem wspierają bezpieczeństwo publiczne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Korei Południowej i wielu innych krajach na świecie. Sieć Łączności Krytycznej Plus MCX działa na paśmie 420 MHz w technologii LTE, która w porównaniu do powszechnie używanych zakresów częstotliwości, jest w stanie lepiej pokonywać przeszkody terenowe, co przekłada się na bardziej niezawodne połączenia, szczególnie w trudnych warunkach. Sieć Plus MCX jest kompatybilna z istniejącymi i wykorzystywanymi systemami radiowymi w standardzie TETRA i DMR, pozwalając na prowadzenie akcji kryzysowych przy pomocy jednego systemu dyspozytorskiego.
Zastosowania Plus MCX:
Służby Ratunkowe i Publiczne:
Policja, straż pożarna, pogotowie medyczne oraz ekipy ratunkowe, gdzie niezbędna jest niezawodna komunikacja w celu koordynacji działań,
Przemysł i Energetyka:
W sektorze przemysłowym i energetycznym, gdzie natychmiastowa komunikacja jest kluczowa dla bezpieczeństwa i skuteczności działań, a infrastruktura krytyczna z wieloma urządzeniami nadzorującymi wymaga ochrony z poprzez dedykowaną, bezpieczną sieć transmisji danych.
Transport i Logistyka:
W branży transportowej i logistycznej, gdzie współpraca między pracownikami jest niezbędna, usługa ta pozwala na szybkie i skoordynowane działania, szczególnie w obszarach trudno dostępnych,
Ochrona i Bezpieczeństwo:
W firmach ochroniarskich, monitorujących obiekty czy zarządzających kryzysami, gdzie niezawodna łączność jest kluczowym elementem służącym efektywnej komunikacji w sytuacji zagrożenia.
Sieć Łączności Krytycznej Plus MCX to pierwsze ogólnopolskie rozwiązanie, które znacząco podnosi jakość grupowej komunikacji w kluczowych branżach. Dzięki technologii LTE na częstotliwości 420 MHz, użytkownicy otrzymują nie tylko niezawodne połączenia, ale także bezpieczeństwo i wsparcie w sytuacjach awaryjnych. Zastosowanie usługi push-to-talk, geolokalizacja oraz funkcje dyspozytorskie stanowią niezbędne narzędzia dla szybkiej i efektywnej komunikacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku.